Coca-Cola

Coca-Cola представить власну колекцію NFT

Продажі невзаємозамінних токенів почнуться 30 липня о 15:00 на маркетплейсі OpenSea. Власники NFT отримають доступ до «скриньки дружби», з якої у випадковому порядку можуть випасти колекційні віртуальні предмети.
Coca-Cola уклала партнерську угоду з компанією Tafi для створення власної колекції невзаємозамінних токенів (NFT). Компанія представить колекцію до Міжнародного дня дружби, який відзначається 30 липня. Покупці NFT отримають доступ до «скриньки дружби» (скриньки, стилізованому під автомат з газованою водою), з якого у випадковому порядку можуть випасти колекційні віртуальні предмети.

NFT-токени унікальні та не піддаються поділу. Такі маркери використовуються для підтвердження права власності на об’єкт, їх не можна замінити без згоди власника.

Також представники Coca-Cola пообіцяли нагородити власників NFT додатковими подарунками. Продаж невзаємозамінних токенів Coca-Cola розпочнеться 30 липня о 15:00 на маркетплейсі OpenSea. Всі доходи від продажу NFT компанія пообіцяла направити спортивної благодійної організації Special Olympics International.

26 липня стало відомо, що Державний Ермітаж випустить обмежену серію NFT-токенів з цифровими копіями картин зі своєї колекції. Для цього музей розпочав співпрацю з Binance NFT, маркетплейсом однією з найбільших за обсягами торгів криптобіржі. Роботи будуть доступні в кінці серпня поточного року.

Стасенко Степан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *