Поправка, запропонована в законопроєкт про фінансові послуги та ринки, дозволить криптокомпаніям, які вже зареєстровані у FCA, самостійно схвалювати власну рекламу.
Прийняття поправки дозволить наглядовим органам Великобританії, Управлінню фінансового нагляду (FCA) та учасникам крипторинка країни дозволити законодавчу колізію.
У чинній версії закону про фінансові послуги та ринки міститься вимога, щоб вся рекламна активність криптокомпаній була схвалена спеціальним штатом кваліфікованих фахівців. При цьому регуляційні органи не можуть сформулювати порядок та персоналію тих, хто саме повинен схвалювати рекламу цифрових активів. Тобто більшість криптофірм виявилося не в змозі повідомляти про свої рекламні акції, на відміну від фірм, які надають традиційні фінансові послуги.
Щоб скористатися новою поправкою до закону, постачальники віртуальних цифрових активів будуть зобов’язані подати заявку на реєстрацію до FCA та ліцензуватись відповідно до режиму боротьби з відмиванням грошей. За даними Казначейства Великобританії, поправка має набути чинності приблизно за чотири місяці, даючи криптовалютним компаніям час на необхідну адаптацію.
Раніше виконавчий директор Управління фінансового нагляду Великобританії (FCA) Сара Прітчард (Sarah Pritchard) заявила, що криптовалюти перетворилися з «бунтарських інструментів» на поширений клас активів.
- Найкращі криптокартки для українців в 2024 - 20 Серпня, 2024
- Рух вгору: криптогаманець Trustee Plus відкрив розрахунки стейблкоїнами USDC у мережі Solana - 14 Липня, 2024
- Обмін біткоїна на готівку - 1 Липня, 2024