Американська мережа ресторанів швидкого харчування White Castle повідомила у Твіттері, що пройшла реєстрацію в Ethereum Name Service (ENS).
ENS порівнюють із криптографічною версією системи доменних імен (DNS) інтернету. Реєстрація в ENS аналогічна купівлі домену, так що тепер White Castle володіє адресою whitecastleofficial.eth, на яку теоретично можна відправляти криптовалюту.
Того ж дня Твіттер-аккаунт ресторану оновив свій аватар, і тепер там красується зображення NFT Seahams.
Сервіс Etherscan показує, що адреса, якій належить ENS-ім’я та NFT ресторану White Castle, розпочала свою криптовалютну «пригоду» 8 грудня. Для проведення більшості своїх транзакцій адреса використала криптобіржу Coinbase.
Варто відзначити, що White Castle не перший відомий бренд, який вступив у криптосектор.
2021 рік у принципі став роком прориву з точки зору прийняття криптовалют та невзаємозамінних токенів (NFT) відомими компаніями. Budweiser, Nike та Taco Bell та інші бренди активно використовують криптовалюти та NFT у своїх маркетингових кампаніях.
Ресторан Taco Bell, наприклад, ще в березні запустив серію колекційних предметів на тему у вигляді NFT. Вони були розкуплені майже одразу після запуску. Аналогічну кампанію провели й у Budweiser. Там запустили 1936 NFT із різними зображеннями логотипів бренду, що мали місце протягом усієї історії компанії. Вартість кожного JPEG-файлу варіюється від $499 до майже $1000 за штуку.
Щодо White Castle, то вони також випустили свої NFT і їх купила вже як мінімум одна людина. Незабаром після того, як ресторан оголосив про свій вхід в індустрію, операційний директор ENS Брантлі Міллеган написав у Твіттері, що «купить трохи White Castle, як тільки [може]».
- Ціна токена біржі Huobi підскочила на 24% - 13 Серпня, 2022
- Сем Бенкман-Фрід: Пік криптозими вже пройдено - 8 Серпня, 2022
- Ентоні Скарамуччі визначив справедливу ціну для біткоїну та Ethereum - 4 Серпня, 2022