За перші дев’ять місяців 2021 року криптовалютні компанії витратили близько $5 млн. на лобіювання в Сенаті США. Половина цих грошей припала на III квартал і вчетверо перевищила суму видатків за аналогічний період минулого року, повідомляє The Economist з посиланням на публічні дані.
Криптовалютна біржа Coinbase виявилася одним із головних прихильників цієї ідеї. Лише з липня по вересень компанія направила на ці цілі близько $625 000. Ще один великий гравець – Square Джека Дорсі (тепер Block) – витратила на лобіювання понад $1,7 млн із квітня 2020 року.
У виданні зазначили, що в міру посилення регулювання галузі подібна тенденція набирає обертів і поза США. Наприклад, у Брюсселі представники індустрії залучили 52 лобісти.
Компанії сектора також розробляють власні пропозиції щодо регулювання. У 2021 році з подібними ініціативами виступили Coinbase та криптовалютна біржа FTX.
Про те, що лобістські зусилля галузі працюють, свідчать позиції наглядових органів США та Європи. У вересні голова ФРС Джером Пауелл заявив, що його агентство не має наміру забороняти криптовалюти. Наступного ж місяця Комісія з цінних паперів та бірж США схвалила перший ф’ючерсний біткоін–ETF.
8 грудня у Конгресі відбулися слухання за участю топменеджерів криптоіндустрії. Юрист Джек Червінські назвав засідання «свідченням ефективності взаємодії індустрії та спільноти у Вашингтоні».
Нагадаємо, у листопаді некомерційна організація Blockchain Association залучила $4 млн. на лобіювання інтересів індустрії в Конгресі.
- Суд відхилив позов до Binance у порушенні законів США щодо цінних паперів - 4 Квітня, 2022
- Кількість біткоїнів на біржах знижується з початку березня - 30 Березня, 2022
- MicroStrategy отримала кредит на купівлю криптовалюти - 29 Березня, 2022