Coinbase

ЗМІ: у 2021 році криптокомпанії витратили $5 млн на лобіювання у Вашингтоні

За перші дев’ять місяців 2021 року криптовалютні компанії витратили близько $5 млн. на лобіювання в Сенаті США. Половина цих грошей припала на III квартал і вчетверо перевищила суму видатків за аналогічний період минулого року, повідомляє The Economist з посиланням на публічні дані.

Криптовалютна біржа Coinbase виявилася одним із головних прихильників цієї ідеї. Лише з липня по вересень компанія направила на ці цілі близько $625 000. Ще один великий гравець – Square Джека Дорсі (тепер Block) – витратила на лобіювання понад $1,7 млн ​​із квітня 2020 року.

У виданні зазначили, що в міру посилення регулювання галузі подібна тенденція набирає обертів і поза США. Наприклад, у Брюсселі представники індустрії залучили 52 лобісти.

Компанії сектора також розробляють власні пропозиції щодо регулювання. У 2021 році з подібними ініціативами виступили Coinbase та криптовалютна біржа FTX.

Про те, що лобістські зусилля галузі працюють, свідчать позиції наглядових органів США та Європи. У вересні голова ФРС Джером Пауелл заявив, що його агентство не має наміру забороняти криптовалюти. Наступного ж місяця Комісія з цінних паперів та бірж США схвалила перший ф’ючерсний біткоінETF.

8 грудня у Конгресі відбулися слухання за участю топменеджерів криптоіндустрії. Юрист Джек Червінські назвав засідання «свідченням ефективності взаємодії індустрії та спільноти у Вашингтоні».

Нагадаємо, у листопаді некомерційна організація Blockchain Association залучила $4 млн. на лобіювання інтересів індустрії в Конгресі.

Стасенко Степан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.