Обзор Біржі Бінанс

Як звертатися в службу підтримки Binance

Генеральний директор Binance Чанпен «CZ» Чжао поділився власними рекомендаціями по роботі зі службою підтримки біржі в світлі «приголомшуючого» числа звернень. Найпростіший спосіб звернутися в службу підтримки Binance натиснути на іконку чату в нижній правій частині екрану.

«Ми робимо багато для поліпшення ситуації. Зараз це наш першочерговий пріоритет. Тим часом, я хочу дати кілька рекомендацій, які допоможуть нам допомогти краще вам », – пише Чжао.


Черга досить довга, але вам не потрібно очікувати в мережі. Binance внесла зміни в систему чату: тепер можна просто задати питання і піти. Позиція в черзі буде збережена. Коли один з агентів займеться вашим питанням, система повідомить про це за допомогою push-повідомлень і електронних листів. Досить повернутися протягом 24 годин, щоб зберегти місце в черзі.

Надайте настільки детальну інформацію, наскільки можливо. Чим більше відомостей ви надасте, тим швидше і краще вам допоможе біржа. Якщо просто написати «Мій депозит не прийшов», агенту в будь-якому випадку буде потрібно запитати у вас ідентифікатор транзакції. Додаткові листування збільшують потенційні затримки.


Чому просто не описати ситуацію максимально докладно, ви в будь-якому випадку чекаєте, запитує Чжао.

Опишіть, З ЯКОЮ проблемою ви зіткнулися і ЯК це відбулося, тобто як ви опинилися в цій ситуації.
Перевірте повідомлення на наявність граматичних і орфографічних помилок. Часто через це складно зрозуміти суть звернення, що знову ж таки обмежує швидкість і здатності біржі допомогти, зазначає Чжао.


Зверніться до FAQ і Binance Academy, що містить величезні обсяги інформації. Швидше знайти відповідь там, ніж чекати його від живої людини.

Першим, з ким вас з’єднають, буде бот. Це допомагає зняти навантаження з співробітників і вирішити частину питань користувачів. Бот, наприклад, здатний перевірити статус верифікації аккаунта або синхронізувати баланс.
Не потрібно спамити. Звернення розглядаються в міру надходження. Відкриття нового звернення не наближає вас до початку черги.


«Будьте ввічливі. Нам шкода, що вам довелося чекати, але наші агенти служби підтримки працюють у дві зміни протягом декількох місяців. Трохи поваги з кожної зі сторін може мати велике значення. Грубість не допомогло вирішити проблему. Ми далеко не ідеальні, але постійно вдосконалюємось ».

Стасенко Степан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *