coinbase БІРЖА

The New York Times: Coinbase не справляється зі скаргами користувачів

Кріптовалютная біржа Coinbase не завжди справляється з базовими скаргами своїх користувачів, з’ясували в The New York Times (NYT). Видання пише, що багато користувачів біржі скаржаться на повільність служби підтримки. У деяких випадках, біржа і зовсім не реагує на інциденти.

Останній випадок стався і з Майклом П’єро, юристом і колишнім співробітником Coinbase. За його словами, влітку 2020 року він зберігав на біржі $ 100 000 в криптовалюті. В інтерв’ю NYT він повідомив, що минулого літа отримав на свій телефон СМС-повідомлення з невідомого номера. Після кількох невдалих спроб авторизуватися на біржі, П’єр звернувся в підтримку Coinbase.

Представники біржі повідомили, що «зловмисник» скинув пароль від особистого кабінету П’єра і вивів всю криптовалюту на зовнішні гаманці. Він був «шокований» бездіяльністю біржі, оскільки вважав, що служба безпеки виявить підозрілу активність і зупинить виведення коштів. Сьогодні збитки П’єр становлять $ 400 000.

Coinbase під тиском власної популярності


У січні 2021 року він подав до суду на кріптобіржу, звинувативши її в недбалих заходах безпеки і нездатності захистити гроші клієнтів.

Як пише NYT, інцидент П’єра не єдиний і налічує «десятки» схожих по всьому світу. Опитані американською газетою заявили, що їх облікові записи були «пограбовані зловмисниками».

Каспер Соренсен, віце-президент Coinbase по роботі з клієнтами, заявив, що біржа за останні місяці збільшила штат співробітників служби підтримки клієнтів до 2000 чоловік. Більш того, за запевненням Coinbase, біржу «ніколи не зламували». Тільки 0,004% клієнтів біржі стикалися з «захопленням акаунтів» в минулому році, відзначили представники торгового майданчика. Причиною таких перехоплень, як стверджують в біржі, був злам пристроїв користувачів біржі

Стасенко Степан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *