Sotheby's

Стартап Sotheby’s Metaverse привертає $ 20 млн

Mojito, стартап, який підтримує Sotheby’s Metaverse, оголосив у четвер, що привернув 20 мільйонів доларів в першому раунді фінансування, в результаті чого його загальна оцінка склала 100 мільйонів доларів.

Очолювали раунд Future Perfect Ventures за участю компаній Moore Strategic Ventures, CMT Digital, Sfermion і Ancient.

Mojito допомагає своїм користувачам продавати NFT зі своїх власних вітрин або з вебсайтів. За словами Аманди Кассат, співзасновника маркетингової фірми Web3 і венчурної студії Serotonin, що створила Mojito, її послуги мають в собі карбування NFT, забезпечення дотримання вимог та надання безстрокових ліцензійних відрахувань.

«Працюючи з цією командою Mojito протягом останніх кількох місяців, ми раді співпрацювати з Mojito, щоб привести в дію метавсесвіт Sotheby’s і створити платформу для інших, щоб досліджувати можливості NFT», – сказав генеральний директор Sotheby’s, Чарльз Стюарт у своїй заяві. «Sotheby’s знаходиться в унікальному становищі, щоб застосувати наш досвід і кураторський підхід до зростального світу цифрового мистецтва і партнерство Mojito тільки розширить наші можливості».
Перші продажі нової платформи NFT Sotheby’s, Sotheby’s Metaverse, надійдуть від колекції з 53 NFT від 19 колекціонерів, включаючи Pranksy, j1mmy.eth і Періс Хілтон.

Перший аукціон Sotheby’s на аукціоні NFT відбувся у квітні цього року, коли було продано твори анонімного цифрового художника Пака за 17 мільйонів доларів. Потім арт-аукціонний будинок продав рідкісний CryptoPunk NFT за 11,8 мільйона доларів 11 червня, NFT оригінального коду World Wide Web за 5,4 мільйона доларів 30 червня і колекцію NFT 101 Bored Ape Yacht Club за 24,4 мільйона доларів, перш ніж, нарешті, запуск власної платформи NFT минулого тижня.

Стасенко Степан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.