UDI

Італійський ФК “Удінезе” анонсував запуск фанатського токена UDI

Італійський футбольний клуб “Удінезе” (Udinese Calcio) оголосив про партнерство зі спортивним майданчиком Socios для карбування фан-токена UDI на блокчейні Chiliz. Точну дату випуску цифрового активу, призначеного для покращення взаємодії команди зі спільнотою фанатів, не позначено.

Жетон UDI дозволить уболівальникам «Удінезе» отримувати спеціальні знижки, брати участь в акціях, мати доступ до унікального контенту та заробляти ексклюзивні призи. Зокрема йдеться про отримання сувенірної продукції, спортивної атрибутики, а також квитків на стадіон, включаючи місця для особливо важливих персон (VIP).

Крім того, фанати впливатимуть на рішення, що приймаються клубом, через систему голосування. Таким чином уболівальникам надали право визначати дизайн форми гравців, вибирати музику, яка грає на стадіоні, а також вирішувати інші питання.

За словами власника клубу Магді Поццо, “Удінезе” постійно прагне освоїти нові стандарти. Підприємець подякувала платформі Socios за співпрацю і зауважила, що це показник привабливості Udinese Calcio, а також зусиль ФК, спрямованих на підтримку фанатського руху. Вона також наголосила, що спілкування з уболівальниками — пріоритетне завдання, якому команда приділяє особливу увагу.

Гендиректор платформи Socios Олександр Дрейфус до вищесказаного додав, що «Удінезе» — це клуб із багатою історією та спадщиною. У команди є велика група підтримки по всій Італії, і компанія рада сприяти покращенню взаємодії між уболівальниками та командою.

За даними Crypto.ru, до кінця 2021 року ринкова вартість усіх фанатських жетонів досягла $417 млн, збільшившись із червня на $157 млн. Найбільш популярними фан-токенами дослідники назвали CITY та PSG, викарбувані клубами «Манчестер Сіті» та «Парі Сен-Жермен» відповідно.

Стасенко Степан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.