Google Cloud

Google Cloud веде приймання Блокчейн спеціалістів

Одна з галузей корпорації Google створила групу для побудови бізнесу на основі блокчейн-додатків, дотримуючись зусиль розвитку роздрібної торгівлі, охорони здоров’я та інших галузей.

Успіх може допомогти Google надалі відмовитися від реклами та зайняти більш помітне місце на ринку обчислювальних послуг і послуг зберігання даних, що надаються віддаленими сторонніми центрами обробки даних.

Прибічники блокчейну часто говорять про створення децентралізованих додатків, які виключають великих посередників із рівняння. Зокрема, DeFi — це сектор крипторинку, що швидко зростає, мета якого — виключити посередників, таких як банки, з традиційних фінансових транзакцій.

Ідея децентралізованих додатків стала більш популярною серед технологів, які представляють Web3, децентралізовану версію Інтернету, яка відокремлюється від Web 2.0, саме в ній стався вибух контенту користувача, такого як блоги та соціальні мережі. Деякі з цих сервісів стали належати великим інтернет-гравцям, включаючи Google, яка купила Blogger і YouTube (який зараз є одним з її найсильніших підприємств).

Сьогодні Amazon, Google є типом централізації, керуючи великими об’єктами, які пропонують обчислювальні послуги мільйонам клієнтів.

Google планує найняти безліч людей із досвідом роботи з блокчейном, заявив Річард Відманн, керівник відділу стратегії цифрових активів у хмарному підрозділі Google.

Хмарний ринок Google вже пропонує інструменти, які розробники можуть використовувати для блокчейну, ним уже користуються Dapper Labs, Hedera та Theta Labs, а також криптобіржі.

Наразі Google розглядає, які види послуг вона може запропонувати безпосередньо розробникам у блокчейн-просторі, сказав Відманн.

Інші хмарні провайдери теж зацікавилися криптографією, хоча не хто інший, як Google, оголосив про створення бізнес-групи з блокчейну.

Amazon Web Services, яка лідирувала на ринку хмарної інфраструктури у 2020 році з часткою 40, 8%, за даними дослідника технологічної галузі Gartner, анонсувала керований блокчейн-сервіс у 2018 році. На вебсайті сервісу AWS як клієнти вказані Accenture, AT&T і Nestle.

Microsoft, частка якої, за словами Gartner, у 2020 році становила 19, 7%, представила повністю керований блокчейн-сервіс Azure у 2019 році, але у вересні видалила його, пославшись на “знижений інтерес” у повідомленні у блозі.

Невеликі хмарні постачальники також знають про цю можливість.

“У нас багато клієнтів, які пов’язані з блокчейном та криптографією”, – сказав Гейб Монрой, директор DigitalOcean, яка спеціалізується на малому та середньому бізнесі. “Це був один із найбільших сегментів зростання у 2021 році. Ми напевно приділяємо пильну увагу даному простору”.

Компанії, що спеціалізуються на криптовалюті, також починають підлаштовуватися під розробників програмного забезпечення. Оператор обміну криптовалютами Coinbase анонсував безліч сервісів під назвою Coinbase Cloud, ці інструменти здатні працювати у кількох хмарах.

Стасенко Степан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.