Deutsche Bank

Аналітик Deutsche Bank: за три місяці біткоін вийшов з моди

Маріон Лабур стверджує, що для аналізу головної криптовалюти можна використовувати слова відомого кутюр’є Карла Лагерфельда «модне – це останній етап перед позбавленим смаку»
Біткоіну знадобилося три місяці, щоб вийти з моди та стати позбавленим смаку, заявила аналітик Deutsche Bank і викладач Гарвардського університету Маріон Лабур, повідомляє MarketWatch. На її думку, твердження відомого кутюр’є Карла Лагерфельда про те, що «модне – це останній етап перед позбавленим смаку» можна використовувати для аналізу біткоіна. Обвал котирувань, що стався 19 травня і викликав масштабні ліквідації маржинальних позицій, є доказом того, що цифрові валюти можуть швидко застаріти, додала Лабур.

«Біткоіну треба було всього три місяці, щоб перетворитися з модного в несмачний, і все, що було потрібно, щоб криптовалюта вийшла з моди, – це один твіт і заяву уряду Китаю», – зазначила аналітик.

Ймовірно Лабур мала на увазі слух про те, що Tesla почала продавати біткоіни, який був спровокований твітом гендиректора компанії Ілона Маска. 16 травня якийсь криптоаналітик написав в Twitter, що інвестори засмутяться, якщо дізнаються в наступному кварталі, що Tesla продала всі наявні у неї біткоіни. На це Маск у властивій йому манері відповів ухильно – Indeed («справді»). Але ринок сприйняв цей твіт як підтвердження такої можливості. Пізніше Маск спростував ці чутки.

18 травня стало відомо, що китайським фінансовим організаціям заборонили надавати криптовалютні послуги, а також співпрацювати з компаніями, які їх надають.

Карл Лагерфельд був головним модельєром італійського будинку моди Fendi (з 1965) і французького Chanel (з 1983) до своєї смерті у 2019 році.

Стасенко Степан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *