Starbucks

Тепер карти лояльності Starbucks можна поповнювати біткоїнами

Велика американська компанія з продажу кави та однойменна мережа Starbucks повідомила про виторг в четвертому кварталі у розмірі $8,15 млрд.

Під час телеконференції президент та виконавчий директор Кевін Джонсон розповів, що для покращення своїх показників компанія розширює свою присутність у сфері цифрових активів шляхом партнерських відносин із PayPal та Bakkt.

Завдяки цій співпраці клієнти зможуть поповнити свою карту Starbucks кількома криптовалютами, включаючи біткоїн, ефіріум та інші, конвертуючи цифрові валюти у фізичну валюту та поповнюючи свою карту Starbucks, – сказав Джонсон.

Крім того, він розповів про використання технології блокчейн для покращення цифрових послуг, надання клієнтам можливості обмінюватися цінностями між брендами, брати участь у більш персоналізованому досвіді та обмінювати інші бали лояльності на зірки у Starbucks.

За допомогою блокчейну чи інших інноваційних технологій ми вивчаємо, як токенізувати «зірки» (stars), створити можливість для інших продавців підключати свою програму винагород до Starbucks Rewards, – додав Джонсон.

Використовуючи цифрові можливості, Starbucks збільшила кількість своїх активних учасників Starbucks Rewards за 90-денний термін, які є найлояльнішими та найцікавішими клієнтами компанії, приблизно на 30% до 24,8 мільйона учасників.

Стасенко Степан

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *