Велика американська компанія з продажу кави та однойменна мережа Starbucks повідомила про виторг в четвертому кварталі у розмірі $8,15 млрд.
Під час телеконференції президент та виконавчий директор Кевін Джонсон розповів, що для покращення своїх показників компанія розширює свою присутність у сфері цифрових активів шляхом партнерських відносин із PayPal та Bakkt.
Завдяки цій співпраці клієнти зможуть поповнити свою карту Starbucks кількома криптовалютами, включаючи біткоїн, ефіріум та інші, конвертуючи цифрові валюти у фізичну валюту та поповнюючи свою карту Starbucks, – сказав Джонсон.
Крім того, він розповів про використання технології блокчейн для покращення цифрових послуг, надання клієнтам можливості обмінюватися цінностями між брендами, брати участь у більш персоналізованому досвіді та обмінювати інші бали лояльності на зірки у Starbucks.
За допомогою блокчейну чи інших інноваційних технологій ми вивчаємо, як токенізувати «зірки» (stars), створити можливість для інших продавців підключати свою програму винагород до Starbucks Rewards, – додав Джонсон.
Використовуючи цифрові можливості, Starbucks збільшила кількість своїх активних учасників Starbucks Rewards за 90-денний термін, які є найлояльнішими та найцікавішими клієнтами компанії, приблизно на 30% до 24,8 мільйона учасників.
- Trustee Plus представив масштабне оновлення криптогаманця з новими функціями - 5 Березня, 2025
- Technical analysis of the cryptocurrency market - 6 Лютого, 2025
- Найкращі криптокартки для українців в 2024 - 20 Серпня, 2024