Форму гравців з футбольного клубу Барселона може прикрасити логотип однієї з криптовалют.
Один найуспішніших у світі ФК Барселона уклав угоду з японським гігантом електронної комерції Rakuten. Фірма управляє криптовалютною біржею Rakuten Wallet в Японії, але її глобальні інтереси не обмежені виключно криптовалютою.
Як повідомляють місцеві ЗМІ, «Барселона» веде переговори з обережністю, оскільки недавно Іспанська національна комісія з ринку цінних паперів зажадала надавати інформацію по «рекламним кампаніям, пов’язаних з криптовалютами», охоплення яких понад 100000 осіб за 15 днів до запуску.
При цьому Комісія залишає за собою право блокувати рекламу або вносити зміни в матеріали, що може утруднити спонсорські угоди.
Регулятор назвав криптовалюти «ризикованими» і наполягає на тому, щоб узгодження додавалися до всіх рекламних акціях, пов’язаних з криптовалютами.
Крім спонсорства з боку Rakuten раніше кандидат в президенти клубу Тоні Фрейш говорив, що у нього укладено угоду з криптобіржею в Гонконзі під назвою DSDAQ. У нього була усна домовленість на спонсорство в розмірі $ 72 млн на рік.
Ще один криптооператор в Японії Remixpoint, що має ліцензію криптобіржі BITpoint, підписав угоду про спонсорство японської професійної футбольної команди Yokohama Marinos.
В його рамках логотип компанії з’явиться на футболках спортсменів.
- Найкращі криптокартки для українців в 2024 - 20 Серпня, 2024
- Рух вгору: криптогаманець Trustee Plus відкрив розрахунки стейблкоїнами USDC у мережі Solana - 14 Липня, 2024
- Обмін біткоїна на готівку - 1 Липня, 2024