20 Грудня 2023 в 08:11
Рейтинг:
1 не сподобалось2 можна краще3 посередньо4 непогано5 дуже добре
Завантаження...

Маркетинг по-розумному: від бета-версії до повного релізу першого в країні сервісу обміну USDT з доставкою

1-l.png

У сфері фінансових послуг інновації є ключем до успіху. Важливо не лише запропонувати нову послугу, але й зрозуміти потреби ринку. Це історія про те, як до агенції з онлайн-маркетингу Power-UP звернулись з тестуванням MVP сервісу Moneybus – першого в Україні сервіс обміну валюти з доставкою, який перетворив виклики ринку в успішний бізнес.

На сьогоднішній день, майже всі кияни, в кого є питання по отриманю готівки з USDT знають про цей сервіс. При цьому, ми не запускали великих рекламних кампаній на охоплення та не планували роздуті бюджети. 

Просування фінансових сервісів в онлайн – це окрема тема, яка вимагає розуміння правил рекламних мереж, вірних меседжів та креативів, інакше всі запуски рекламних кампаній буде відхиляти модерація. Основним викликом для агенції Power-UP виявилось просування сервісу з обміну криптовалюти в онлайні.

Ідея та Виклики

Вихід на ринок Києва – дуже витратна тема. Враховуючи, що люди не віддають перевагу певній мережі обмінників, а шукають вигідний курс поблизу, було прийнято рішення фокусуватися на великих транзакціях і запропонувати доставку валюти. 

Тестування MVP

В січні 2023 року було запущено рекламну кампанію для тестування бета-версії сервісу в Києві. Сервіс працював через Telegram-бота. Результати перших тижнів показали великий потенціал: більше 300 звернень та десятки реальних замовлень в перші тижні промо з невеликим бюджетом.

Стратегія та Реалізація

Основний акцент було зроблено на соціальних мережах, де можна було ефективно донести УТП через креативи і текст. Таргетована реклама дозволила тестувати різні сегменти аудиторії та їх реакції на різні меседжі. Сегментація кампаній допомогла визначити основні аудиторії і їхні потреби, з якими ми пізніше змогли масштабуватись.

Аналітика та Удосконалення

Завдяки налаштуванню UTM-міток і наскрізної аналітики, команда отримала повну аналітику по кожній кампанії, що допомогло звузити меседжі та візуали до найбільш ефективних. Також було розроблено портрет ідеального клієнта (ICP) для кожного сегменту.

Результати та Масштабування

Завдяки стратегічному партнерству з креативною агенцією, сервіс Moneybus було повноцінно запаковано у продукт. На основі даних з промо-кампаній були створені ефективні відеоролики та комунікаційні стратегії. Влітку сервіс розширив свої можливості, включивши мобільний застосунок для зручності користувачів.

На сьогоднішній день окрім промо сайту, Power-UP надають послугу з просування мобільного застосунку Moneybus в Google Play та AppStore.

Найближчим часом сервіс планує надавати послуги і в інших містах країни.

Фінальні висновки

Співпраця Power-UP та Moneybus демонструє, як правильно використана стратегія таргетингу, креативність і розуміння потреб цільової аудиторії можуть перетворити інноваційну ідею в успішний бізнес. Цей кейс підкреслює важливість адаптації під реальні умови ринку і гнучкості в підходах до маркетингу та аналітики.

Якщо ви маєте бета-версію продукту чи сервісу і хочете протестувати її, перш ніж вкладати великі бюджету в створення повноцінного продукту і відео, агенція перфоманс маркетингу та веб-аналітики Power-UP допоможе вам!

Стасенко Степан
Показати більше

Ваш коментар