Web3-ігри стали яскравою плямою цього занепадного року для індустрії, фінансування якої закінчилося. Цього може статися набагато довше, якщо інтерес до ігор з блокчейном продовжить слабшати.
За словами дослідника ринку, криптовалют Messari, кількість активних користувачів таких ігор з жовтня скоротилася на 30%. Кількість нових користувачів скоротилася на 34%.
Після того, як початкова хвиля простих ігор «грай, щоб заробити», таких як Axie Infinity, завоювала популярність під час зростання криптовалют, на ринок вийшов новий клас складніших ігор, розроблених досвідченими розробниками. Криптоентузіасти продовжують розглядати ігри з блокчейном як правильний спосіб зрештою переконати споживачів використовувати web3, володіючи цифровими гаманцями та володіючи цифровими активами. Але популярність Axie Inifity впала, коли почався ведмежий ринок. Досі не було жодної нової гри з блокчейном — нещодавня Dookey Dash, що завоювала популярність, від Yuga Labs може підходити або не підходити, залежно від того, як визначити гру web3, — якій вдалося залучити велику кількість гравців.
Протягом останніх кількох місяців різке зниження цін на криптовалюту та обсягів торгівлі незамінними токенами викликало погіршення настроїв. Але інвестиції у блокчейн-ігри та проєкти NFT залишаються стійкими, залучаючи сотні мільйонів доларів нового венчурного капіталу щомісяця. За даними The Block Research, минулого місяця ця тенденція продовжилася: вертикаль NFT-ігор забезпечила найбільше фінансування серед усіх категорій, випереджаючи як інфраструктуру, так і фінансові послуги.

Розробники ігор, які добре фінансуються, як правило, з оптимізмом дивляться в найближчі місяці. “Ми починаємо бачити ігри, які приваблюють мільйони гравців”, – сказав минулого місяця генеральний директор Mythical Games, Джон Лінден. Лінден натхненний зростанням веб-ігор і тим, наскільки добре працює гра його компанії Blankos Block Party, але він знає, що ще довгий шлях.
«Blankos має мільйон гравців. Axie має пару мільйонів гравців. Але, якщо чесно, в іграх це не так багато. У мобільній версії Call of Duty 500 мільйонів. У Niantic мільярд. Ми все ще в дитинстві». Mythical Games досягла вартості 1,25 мільярда доларів після того, як у 2021 році залучила 150 мільйонів доларів від інвесторів, включаючи Андреессена Горовиця (a16z).
- Як почати заробляти на цифрових монетах: легкі стратегії криптотрейдингу - 15 Серпня, 2025
- Trustee Plus представив масштабне оновлення криптогаманця з новими функціями - 5 Березня, 2025
- Technical analysis of the cryptocurrency market - 6 Лютого, 2025




